Metallica julkaisi uuden rajoitetun erän lahjakortin Spotifyn ja Starbucksin kanssa – tuotot hyväntekeväisyyteen

Kirjoittanut Samuel Järvinen - 29.11.2017

Thrash metal -suuruus Metallica on aloittanut yhteistyön Spotifyn ja Starbucksin kanssa, oman All Within My Hands -säätiönsä kautta, osana ”Give Good” -kampanjaa.

Bändi on julkaissut oman rajoitetun erän erikoislahjakortteja, joiden kaikki tuotot annetaan The Mission Continues -hyväntekeväisyysjärjestölle, joka keskittyy auttamaan sotaveteraaneja. Metallican lisäksi kampanjassa ovat mukana muun muassa Chance The Rapper ja Lady Gaga omien yhdistyksiensä kanssa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

https://twitter.com/Metallica/status/935206588381528064?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.theprp.com%2F2017%2F11%2F28%2Fnews%2Fmetallica-partner-spotify-starbucks-limited-edition-gift-card%2F